Les sol·licituds s’han de complimentar de forma telemàtica per mitjà de la pàgina WEB del Departament d’Ensenyament, www.gencat.cat
o clicant aquest enllaç:http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT/menuitem.8d9f3f7e23c1cd519e629e30b0c0e1a0/?vgnextoid=117381196e0e3210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=117381196e0e3210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&contentid=d6486091bdbaa3106091bdbaa3108d0c1e0aRCRD
Abans però, cal que l’alumne/a es registri a la seu electrònica del Ministeri d’Educació de Madrid. Si ja ho va fer el curs passat podrà utilitzar el mateix usuari i contrasenya.
Feta la sol·licitud telemàtica es generarà un document amb format pdf que s’ha d’imprimir i portar-lo fins el dia 23 de setembre a l’escola.
Caldrà fer signar les certificacions (a excepció de la certificació d’inspecció) i adjuntar la documentació que s’escaigui (deduccions, si n’hi ha, d’acord amb l’article 6 de la convocatòria).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada