dimarts, 14 de desembre del 2010

FESTA DE NADAL



El nadal ha arribat a l'escola Mossèn Cinto.
Feia temps que l'esperavem i finalment ja el tenim aquí!

Per cel·lebrar-ho el dia 22 de desembre representarem l'espectacle que hem estat preparant aquests dies: "ÉS NADAL A L'ESCOLA AMB ELS PASTORETS" una versió molt lliure de la popular obra de teatre.
Podrem veure i escoltar un munt de cançons i danses interpretades pels seus personatges més entranyables; àngels, pastors, dimonis i reis ens faran passar una estona agradable i cadascú de nosaltres hi jugarà un paper molt important.

I després, esperem que el tió ens cagui moltes coses...

7 comentaris:

  1. tinc moltes ganes de ser el dia 22 i sobretot el 25

    ResponElimina
  2. es veritat nosaltres també

    ResponElimina
  3. Tinc moltes ganes de cagar el tio

    ResponElimina
  4. Tinc moltes ganes que sigui el dia 25.

    ResponElimina
  5. Jo tambe tinc ganes que sigui el dia 22 itambe el 24 i el 25 i molts mes

    ResponElimina
  6. Jo tinc moltes ganes que siguiel dia 22. Tot i que estaré molt nerviosa.
    Els de 5è i 6è farem l'amic invisible

    ResponElimina
  7. Ha set molt divertit cagar el tió!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina